Gammalt bloggande!

 8/7

Ja då var det dax att fylla bloggen med nya rader...
och i detta väder som har varit så kan man inte säga att man har varit på stranden oh pressat..det har bara regnat ,
så man har varit inne oh suttit framför data eller suttit i telefon men kvinnan som man mötte på en midsommar natts camping...oh ja kan säga att man ska inte gå oh grubbla över olycklig kärlek som är obesvard..man mår inte bra oh det tar energi ifrån än likt man missar alla nya möjligheter..
sen åter till kvinnan man mötte .. hon är en lagom på alla plan oh enkel oh det gillar ja men det är ett fel ...vad kan alla undra.. hon är oh jobbar i ett annat land oh kommer hem om ca två veckor..
så man längtar tills hon kommer hem...men det känns bra att längta efter någon igen..

Oh nu är sommar här....


"En sida skrivs i varje persons liv varje dag och ingen vet hur det slutar."

 
24/6 


Ja då var midsommar över för denna gång och frågan är hur man lyckas att länga sju blommar under sin kudde. Nja det funkade inte denna gång men man ska inte klaga för det blev lyckat i alla fall,
Firade på en camping någonstans i landet och regnet bara öste ner och humöret var inte på topp till det var dags att gå och diska, Kan låta vara lite knäppt men med disk baljan i handen oh snabba steg iväg mot dörren till diskstället... jag var där själv ett tag sen öppnades dörren oh HON kliver in genom dörren och jag tappade talan när jag såg denna kvinna...
Hon var bara så vacker och jag kunde inte få ut ett enda ord men efter ett tag så fick ja det... tur var det. Vi pratade länge oh så och sa att vi ses ikväll...
Min svåger undrade varför det hade tagit så lång tid att diska vad ska man säga... vi sågs senare den kvällen och vi byte nummer ... oh det känns bra,,,
ska se vad detta leder till oh en sak är säker är mitt spöke är nu borta på alla plan....


"Om en person är värd att kämpa för oh du får responsen så ge inte upp, men om ingen respons så kämpa inte det är bara du som mår dåligt"


 31/5


TORSDAG, en vecka och några dagar av min tystnad till mitt "spöke" och jag har ännu inte svarat på hennes mail, Det känns liksom att det kvittar om man gör det eller inte .
För att hon ska som sagt visa nu vad hon känner likt vill, Kanse man gör rätt eller fel men vem vet hur man ska göra.
Så idag kom det ett nytt mail ifrån spöket men det var ingen personlig utan en maila om vänskap som man skulle maila tillbaka oh sen vidare till vänner... oh när man så glad Tvt hon hade maila så kanske det var bra till mig men NIX det var det inte... så man kan säga att katt oh råttan leken fortsätter, men har en liten plan.ja ska gå mot strömmen oh göra något som hon inte tror att jag kan göra... men om hon känner mig så kan hon nog känna på sig vad jag har för plan...

Som sagt va jakten på går ännu men jag har märkt att det finns andra kvinnor... kanske du?


21/5

Måndag...

Oh det känns skönt med mitt beslut att låta mitt lilla spöke höra av sig lik jobba lite nu... det har jag gjort i nästan 5 månader och utan resultat.
men man vill ju inte ge upp något som man vill ha tills man inser att man inte kommer att få det.
Det är hårt men vad ska man göra när man blir olyckligt kär i en kvinna...
Ja men nu kommer jag att ligga lågt även lägre än Glocalnet med att lägga tid på att hålla kontakten? det krävs två för tango eller vad säger man.

Fortsättning kommer att följa på denna olyckliga kärlek...


20/5

Söndag oh tid för att lägga mitt "spöke" närmar sig, Men du så tittar man i sin inbox och bland alla mail så har hon mailat?
Det var ett kort mail men innan man öppnade så blev man helt klart lite glad. Tycker på öppna och det finns två rader i mailet " Det är dumt att spöka för dig, sen kanske . hinner inte kanske nästa vecka "
Jag har inte svarat på mailet man kommer att gör mig lite svår nådd kommande vecka för jag känner att hon ska få ta steget likt kontakten, det är hon som får jobba lite nu.och visa vad hon vill.
Jag ljuger inte heller för jag har fullt upp nästa vecka oh veckan efter likaså..men har insett att det är kanske lite eget fel att jag inte insett att hon leker med mig bara.och hör av sig när det passar henne..allt tog ju fart när man hade pratat med hennes syster? KONSTIGT?
Så denna olyckliga kärlek som man har kommer nog att för bli det...


men Gammal kärlek rostar inte säger man så man vet ju inte...
samtidigt så finns det fler kvinnor att lägga ner tid på och kanske så har man tur vem vet..

Fortsättning följer


 17/5

Torsdag oh mitt spöke lyser med sin frånvaro och ja börjar inse att det är lika bara att släppa henne, men det kommer inte att bli lätt men man måste göra det, Man skickade ett SMS i måndags för att kolla läget och om det fanns tid för att ses... men inget svar... då kom ett mail ifrån henne oh hon frågade hur allt var oh visst ska vi ses denna vecka.jag mailade tillbaka oh sa du kan ringa mig ? gjorde man fel eller?
Men inget svar på det heller så nu har man satt en tidsgräns oh det är på söndag och hör man inget så släpper jag mitt spöke fritt och kommer då på måndag att inte lägg ner med tid på det.
Vill inte gå och vara olyckligt kär i en kvinna som inte kan bestämma sig likt höra av sig?

Så vi får ses vad som händer?

 

16/5

Åke igår förbi där mitt spöke bor såg att det lyste i fönstret oh tänkte tyst att ... nää nu får det var till sin gräns så jag slåg hennes nummrt oh singnaler gick fram ... hon svarde först lite halv seg sen hörde hon min röst så då blev hon glad och vi bestämde att vi nu skulle göra slag i saken att ses nästa vecka .
och det kändes bra att äntlig få fram ett möte så man får se om det ska förbli ett spöke eller till en flickvän, det visslar sig nästa vecka, hur den "olyckliga kärlek " ska ta vägen.


"Do you know what it feels like loving someone that?s in a rush to throw you away"

Forsättning följer...

 
20/4

Hmm ett lite problem Kan man tycka eller inte men vad ska man göra.
Vad är då problemet kan ni undra...
Jo det är så att man träffade en tjej i höstas och det tog slut innan det nya året började,
Hade svårt att glömma henne men det har man gjort men som gubben i lådan så träffar man hennes lilla syster som inte hade träffat med ans vi var tillsammans.
så problemet ligger då ska man dejta hennes lilla syster ,ska man fråga stora syster om det är OKi att göra det...ELLER...
Hmm det är inte lätt att dom har systrar men det kan man inte hjälpa.
Kan ju säga att lilla syrran vill ju träffas...:)

Vad ska man göra...?


19/4

Varför ska det vara så himla svårt att inse att man inte kommer att få henne, och när man har släpp henne så ringer det ett samtal på mobilen med skyddat nummer, oh det är hon som ringer? ja blev tyst sen glad det var över tre månader sen man hörde hennes röst.
En timme prat om allt och att hon hade saknat än och att hon inte hittat en bättre kille än mig... jag viste inte vad man skulle säga man lyssnade oh tänkte varför just nu... vi avslutade med att vi skulle ses oh hör snart igen...
Dagar gick oh det var små tecken som gjorde mig på mind igen av henne och var varm tittade så såg man en kopia av henne. så hon är mitt lilla spöke....
så jag funder på att ringa men vill inte men det är något inom mig som säger att gör det...men alla runt om mig säger skit i henne nu du har redan gjort allt för henne och hon ger inte något gensvar på det du gör...

Så min fråga är ska man trycka på "delete" och gå vidare oh om hon ringer inte svara... det är inte lätt att vara som min bror sa att jag är olycklig kär
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0