Söndag dagen innan måndag..

Ja då var det söndag igen och måndag morgon kommer närmare och en ny vecka att jobba ligger oh väntar.
denna dag har varit händelse rik på alla vis ,träffade en av min kontakt killar och vi var och fikade på Frank´s cafe´ vid korsvägen.
Där jobbade en mycke trevlig tjej och hon var inte bara trevlig och så bra ut , vi samtalde lite hon hon skulle gå ut ikväll,oh har man tur så kanse man ser henne nästa gång man går ut i göteborgs natten på park lane.
efter fikan så gick man till universeum oh där var det spnnade oh roligt att se alla coola fiskar lika alla dödliga skönheter som tur var bakom glas,sen att få gå igenom en regnskog med små såta apor som hoppade mitt framför ögonen .

efter ett par timmar där så åkte man hem med kontakt killen och åke vidare mot avenyn för att ta en kvälls fika med en av mina goda vänner , men det var trevligt men vi kunde inte prata så mycke för när man har med sig en liten kille som har en energi som ett helt kärnkraftsverk så är det inte lätt att prata, inte änns duracell kaninen kan slå han..

sen vill man bara tips att besöka en av mina vänner blogg ,och det är Annie-Lees blogg oh hon  som bor i Västerås oh historien hur man mötte henne tar vi en annan gång,

image7

Detta är helt klart ett ställa man inte får missa när man är i stan...www.universeum.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0