Fredag igen.

Fredag kväll igen och en veckan är över ,det blev bara ett sälj denna vecka och man har tappat en plats på listan men jag kommer igen nästa vecka.

Det finns många fördelar med fredagar man kan koppla av att man ska upp så tidigt och jaga iväg och har man tur så kommer sonen att sova länge imorgon, tur att man har en viss tv kanal som kan trollbinda han.

Sen vill ja säga att det många mer fördelar med denna dag jo det är att alla är på ett bättre humör för alla vet ju att det är helg men även om det är helg så nog ska man stressa runt och jaga samt göra allt man inte hinner med i veckan.

Tur att jag inte stressar utan tar det lugnt för det är det man ska göra samt att inte ha alla dessa höga krav på sig själv visst krav ska finnas men det ska vara sådana att man kan leva upp till.

Jag vet att man ofta sätter för höga krav på sig själv och så stressar man för att uppnå det kravet men nu har jag sen en tid tillbaka insett att det är bättre att sätta ett mål istället för krav samt att lägga ribban så man når det mål man satt.

När jag når det jag har satt så kommer jag att veta att det går att höja ribban lite mer.

Samma gäller i allt man gör det är lite så när man har en relation allt är som på moln det första 6 månaderna sen kommer kraven på den man har möt och det är ofta då det uppstår problem.

Men jag har ett sätt som jag vet att det funkar i en relation och vad det är för sätt låter jag vara en hemlighet kanse en dag ja avslöjar det.

Nu kommer många att säga att det ska finnas krav och ja kan säga håller med till en viss gräns,det jag vill få fram är att det ska finns men det beror på vad det gäller ett krav  är att vara trogen.man kan prata om detta jorden runt men nu är det fredag och jag sitter i soffan med en whisky 12 årig som smakar så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0