Grattis Bró

Idag klockan 10:58 var det 40 år sen min kära bror så ljust och en äkta södertälje grabb med ett hjärta klappades för södertälje sportklubb föddes,och tack vare kärlek så blev han till.

Men han har inte bra ett hjärta klappandes för många som står han nära.

Man kan inte tro att brorsan är 40 redan det var ju inte länge sen man firade han men då blev han 93 år nää bara 39 år fyllde han då.ja tiden går tusan snabbt jag kan bara se på min son som blir 5 år nästa vecka och det skiljer 35 år i mellan han och min bror, och en sak vet jag att min son ser upp till min bror alltså hans farbror och det är så kul att se när dom är tillsammans när dom spannar in tjejer.

Sen vet jag att min son inte kan ha en bättre farbror än den han har.

Sen var det full pådrag där man bor för det var någon som hade hittat ett paket under sin lilla bil och då blev det "bomblarm" skickar inte någon paket på vanligt vis lägre utan lägger det under bilar och ber polisen att flytta på det.

Nää men det var tur att det inte var en bomb denna gång.

Ja sen att det är redan onsdag och snart så åker man upp till Södertälje det går snabbt åter igen snart så är ja med 40 år och man sitter kanske på en ö med en snygg blondin och dricker kall öl jag vem vet vad jag gör när jag fyller 40 kanske det är bästa att börja planera men jag har en sak redan och det är inte ölen.minnet börjar kanske svika nää inte än men oavsett så är denna dag min brors även om en vis Astrid skulle fylla 100 år om hon hade levat idag.



"Vem säger att en kvinna inte blir snyggare med ÖL"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0