Lördag kväll.

Lördag kväll igen och det är mörkt ute men jag är inte ledsen för det för snart så ska man åka upp till mina hemtrakter ävern om jag har saker som dram igg här nere i Göteborg.
vad det är först så är det in som sen finns det en sak till vad det är förblir min hemlis.
Jag vill säga tt ibladn kan det bli fel mellan vänner men det är tur att man kan prata ut och reda upp det som blev fel.
sen vad händer denna månad jo det är kalas en fyller 40 och en blir 5 år ,det är 35 års skillnad men dom är rätt lika bägge tåv är grymma på att ragga upp snygga kvinnor.Den ena är min bror den andra är min kära son som blir ett år äldre...hmm tiden går.
sen vill jag bara säga GRATTIS till SSK som idag slog Frölunda me 7-2 bra jobbat.
och förra månaden blev jag månadens säljare inte illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0