Tanken...


Oväder utan för mitt fönster och sonen ligger och sover som bäst, och det är tyst i hela huset hm konstigt vad gör mina grannar bakom dörren, nä jag vill inte ännu tänka tanken vad som händer, men jag tror att dom är lika nyfikna vad som händer bakom min dörr.

Fick en lite tråkig nyhet igår oh det blir ingen spelning på hovet av Meat Loaf men han lovar att komma tillbaka så då har man något att se fram i mot näta år.

Men det blir en tripp upp till hem stan för min bror fyller och då är det kaffe oh tårta som gäller nää om ni går på det så vet inte jag för det lär nog finns god mat och kalla öl i kylen.

Sen blir gott att se igelsta bron när man kommer på motorvägen sen inte minst träffa familjen oh sen gå ner på Elbe oh se om det ser lika ut nu som då.

Man kan bli sentimental men man har ju vuxit upp i den stan oh det har ju satt sina spår nästan som ränderna på en zebra.

Men nu är man en tiger som är på jakt men jag har hittat mitt byte och det släpper ja inte.

Aj man har ju inte skrivit här på ett tag och det finns orsaker till det med man ska ha tid att göra det Me, men alla säger att den tiden finns men jag hellre lägger min tid med att vara med min son får det går så snabbt nu han fyller ju fem om två veckor snart så har han flickvän och kommer och frågor om blommar och bin. Phuuu, nu när jag är själv är en pappa så vet jag hur min far hade de när man var liten det kunde inte ha varit lätt, ja man får en bättre in blick hur det är men en sak är säker är att bli pappa är det bästa som har hänt i mitt liv och jag säger inte nej till att bli det igen.

 Sen vill jag säga en ska som kanske inte hör hit men ändå.

Man ska ta sig tid med att reda upp saker som man har samt kunna ta varje dag som den kommer, även on det är minus 20 och bilen inte startar så ska man tänka att det kunde ha varit värre samt att det är bara att göra det bästa av det just nu.och tänka på det man har när man står där så inser man ganska snabbt är det som hände var inte så illa., för det kunde ha varit mycket värre.



image42

"Var lite mer som Sid ta det coolt" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0