Full fart..

Tisdag igen och det är kalt ute när man gick upp denna dag, hösten kommer närmare varje dag som går och snart så är det vinter och halka igen men vad gör det för det kommer en vår snart igen.

Denna dag har varit lång upp med tuppen iväg med sonen till dagis göra ett prov i jobbet för att kunna gå vidare till nästa prov ja ska göra.

Men jag vet inte men det är intressant att se hur allt kan vända sig som en femöring eller en krona, man måste tänka hela tiden på vad som händer om man gör på ett sätt eller vad man förlorar på att inte göra det.

Eller hur det kan bli bättre med att ända på det man har och på så sätt vinna mer i slutänden.

Ja har märkt att man måste hålla koll på allt idag man får inte släppa taget och jag undrar hur man kan har denna koll på allt detta och samtidigt jobba och sköta om allt omkring.det är inte konstigt att folk går in i väggen så ta kontroll över det man göra och då vet ja att man mår bättre.

Sen att ja vet vad som gäller att se fram imot saker hur man kan sätta upp ett mål kan man säga och sen längta till att nå det.

Det kan vara mycket man kan längta efter men jag vill inte avslöja allt här.

Sen jag skrev att jag skulle bli bättre på att skriva och jag är på väg att bli det rom byggdes inte på en dag och jag kommer att sakta öka mitt skrivande.


Kloka ord ifrån en viss björn.

"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. "


"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. "


"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting "



image40

Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0