Äntligen FREDAG..

Ja nu är det fredag igen... 

FREDAGSLÅTEN spelas på 107,3 man blir så laddad av den låten "

det är helt otrolgt vad det rullar på oh man kan ju säga att denna fredag var lång Varför kan man fråga sig?
Jo man var på frukost möte som började 06:45  så det var bara att sätta klockan.
men jag ska inte klaga för när man sätter sig vid bordet så sitter en kvinna som var så snygg och själv klart så pratade man med henne och det slutade med att man fick hennes vistkort och jag var snabb att fråga om en lunch , och hon sa ring mig i veckan.
så åter igen det lönar sig att ställa frågan om man inte gör det då missar man tillfället.




image18

"Denna lapp skulle man haft sist jag var ut i Göteborgs natten"

Kommentarer
Postat av: David K.

Haha, sjukt bra.

2007-09-16 @ 14:42:56
URL: http://innebandydavid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0