Dejtdoktor

Nu vet jag att det funkar med det jag tänker och det är kul att se att det ger resultat med.

Då är ju frågan vad det är jag menar jo att som idag provade jag att le till alla kvinnor som man mötte för att se hur många leenden man fick tillbaks oh blickar.

Och nästa varje kvinna log oh gav blick tillbacka oh det betyder att man ska ha ett leende på läpparna mot den person man möter, Det är helt klart värt att testa.

Sen för övrigt idag så har man jobbat med att säkra upp Göteborg.

Och hjälp en vän med hennes dator som bråkat plus att vi pratade minnen efter som vi har snart varit vänner i 10 år, vad tiden går snabbt.

Sen har man fått nästan ett nytt jobb oh det är att vara expert när det kommer till att dejta och var som ett bollplank för idéer, man är lite som Will Smith i filmen Hitch.


Och  tips man har get har get resultat ,bland annat att få en att våga mer och att sen tag steget att fråga ,ja man har kunskapen men var man har fått den ifrån vet jag inte.


Fick ett mail igår ifrån "Spöket" ett mail som är ett så kallat mail som man ska skicka vidare till alla man känner.

Men det var inte det ja funderade på utan hur kommer det sig att man mailar någon efter en sådan lång tid av tystnad?


image20



"Möt Alex Hitchens (Will Smith) - New Yorks bästa "dejtdoktor"! Kärlek är vad han kan bäst och han garanterar att drömtjejen blir din efter bara tre dejter."


Eller


"Möt Jocke Hitchens  - Göteborgs bästa "dejtdoktor"! Kärlek är vad han kan bäst och han garanterar att drömtjejen blir din efter bara tre dejter."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0