En dag i Onsala

En dag i Onsala

För dom som inte vet var det ligger så ligger det i kungsbacka ett par mil utanför Göteborg

Var där hela dagen där med min son och vi besöket min syster och hennes familj.

Det var mycket bus med deras hund asta men det blåste som tusan bara så det blev att vara inne.

Efter ett tag så blev det mat och det dukades upp och det blev tacos och det är ju så gott.

Tänk att den blandningen av allt grönsaker, köttfärs, såser, ost, m.m sen lägga allt i ett bröd oh innan jag hinner ta första tuggan så faller ju nästan allt ut på tallriken.

Men det är därför det kanske kallas för just plockmat.

Jag tog lite nya bilder på syrrans helt klart goa hund, kommer att lägga upp snart här.

Nää nu är kl 00:13 dags sluta skriva...mer om en dag i onsala kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0