Lite som en triss lott

Onsdag redan och man hinner inte med det går så fort fram men det är ju bra på ett sätt oh det är för att lönings dagen kommer snart igen.

Sen är det lite som triss reklamen i livet har jag märkt "plötsligt så händer det "

För när man minst tror att det ska hända så händer det och det är det som är så gott när det händer.

Hade ett roligt samtal idag men den vän om vad gränsen går för att vara otrogen i mot sin partner.

Är man otrogen om man naken hånglar eller är man inte det ?

Vi pratade om detta men vi kom fram till att det var svårt att bestämma vad som var rätt på den frågan.

Är naken hångel som att ha sex eller är det som ett vanligt hångel med kläder på, hm det är inte lätt.

Så vi kom fram till att vi får forska i detta och när jag vet vad som är rätt så kommer svaret att finnas här.


Sen ett inflikning om hösten.


Ja det är gott att sitta på en kippa och blicka ut över havet även om det blåser lite kalt, sitta där oh smutta på varm choklad men sällskap och sitta nära någon.


"Alla behöver närhet och alla behöver tid för sig själv för att kunna njuta av det man har i sitt liv"


Kommentarer
Postat av: Zirie

Klippor o salta hav.... vart ligger närmsta
och bästa plats vid havet här ifrån sett? (GBG alltså) Det ska ju vara öppet hav eller ialla fall så nära man kan komma :-)

2007-09-06 @ 15:26:42
Postat av: Micke

Klart som fan att nakenhångel är att vara otrogen! Har man kommit så långt så vad är skillnaden!! Man tar inte ens det steget om man är lyckligt kär!!!

2007-09-06 @ 21:45:04
Postat av: Zirie

Micke. Instämmer till fullo.
Är det ens att se som hångel? Fast jag skulle å andra sidna inte hångla med någon annan än den jag hade förhållande med (om jag
nu hade haft förhållande) heller. Singel... ja då så... men då är man ju singel å gör som man vill.
Men jag kanske är gammaldags som bara den i vissas ögon. *står för det*

2007-09-08 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0