Söndagkväll

Ja nu har timmar gått sen sist man skrev och det har blivit mörkt, har ätit en väl smakade måltid som min bror lagade till, men innan vi kom så långt så blev det ett stopp på Freeport i Kungsbacka där var det halva priset på Reebok saker.

Där gjorde man riktiga fynd vill jag säga man köpte en tröja, jacka sen ett par jogging skor så nu finns det inga undan flykter för att komma i from för nästa års Göteborgs varv.

Sen med den vilja jag har så ska det bara gå att springa detta varv men jag vet att det kommer att behövas mycket träning i spåren men den känslan jag kommer att ha när jag springer in på Slottsskogsvallen och ser slutet på alla kilometer.

Men då kan man är så taggad att redan anmäla sig för nästa utmaning vad det nu blir.

image31
 
"Reebok´s motto: I AM WHAT I AM"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0