Träffen

Väntas tider på svar på mail som hat skickat och det finns inget som väntas tider.

Det mail man väntar på är ifrån "spöket" det ska bli intressant om hon svarar, alla undrar vem "spöket" är men det låter jag inte nämna här, Men i mitt gamla boggande så handlar det lite om henne så läs där.

Jag måste bara berätta att man stötte på henne igen hon som man mött två gånger innan denna vecka och nu så tog man steget fram för att inleda ett samtal med henne och man inleder med att säga vilket vackert väder vi har idag, hon bara ler och svara ja nästan så man vill ta en tur till stranden, jag ska med säga att det öste ner när vi sa detta.

Men det funkade att inleda samtalet så och man behöver inte börja med att säga hej .

Ja man ska ju inte göra som alla andra när man är på jakt efter det alla vill ha.

Imorgon är det dags att höja volymen på radio på morgon för då spelas fredags låten igen.



 

image22





Regnet faller utan för mitt fönster och för varje droppe som faller är som en tår på min kind.
olyckliga tårar som rinner ner på min kind, olyckliga dom är för jag önskar att du vore här.
men nu är du inte här utan någon annanstans, som solen kommer efter regn så kanske du hittar hit igen.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0