Dax igen...

Ja då sitter jag bakom skärmen igen och ska skriva av sig som det heter,men vad ska man skriva jo idag ska jag ta upp hur det kommer sig varför folk inte kan köra bil och jag vet inte svaret på den frågan men varje dag så smäller folk man kör in i varandra varför.

Kan det vara så att man inte håller ett visst avstånd till den som ligger framför eller ser man något snyggt på sidan av vägen eller i bilen man passerar och då trampar man ner gasen liter mer och vips så sitter man fast i häcken på den som ligger framför.

Tänk vad det tar tid att reda upp och inte tala om med försäkringsbolaget när man kanske förklarar att man blev bländad av en snygging som passerade eller att man tappade mobilen på foten och då gasade till. Jag vet inte vad jag ska säga men det skulle vara rätt kul att höra att bort förklaringar av alla.

Ja höll på att glömma det roliga som jag skulle berätta och det är det nya spel konsolen Will som nu finns i hemmet, det är så grymt kul man kan ju inte sluta spela det, man har fastnat med att spela sport spel, och inte vill jag tänka vad grannarna tänker när man står och viftar i luften som man jagar mygg.

Sen ja börjat spela så har man fått lite bättre fysik eller jag får ju ja tro det i alla fall.


Det har varit en bra start på denna vecka med på jobbet och man är i form för att nå sina mål.

Sen saknar ja en sak här i GBG i och det är Semlor med bladad grädde och inte någon klump.

Vet någon var finns de att köpa så hör av er.

Jag vet att det finns i Södertälje får be familjen att skicka ner ett gäng...




"Wii Sport ....sååååå kul"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0