En vecka....

Idag är det en vecka som Rasmus kom hem ifrån BB och jag kan säga att det har gått snabbare än vad man tror.
det är så himmla intressant hur en person utvecklas under bara en vecka,ja mäniskan är unik men ändå så ömtålig,men om man vårdar den man är så tror jag att det går bra här i livet.
Hm det är lite konstig när man får barn man kliver ut ur skuggan och in i något stjärnstatus bara på ett par sekunder och det håller i sig ett bra tag med.för alla vill träffas och ses för att beskåda det nya underverket som har gjorts.
men jag vill inte klaga men man får inte glömma bort  syskon eller föräldrarna till detta lilla goa underverk för hur man än vänder och vrider på det så är det en familj som har fått en ny medlem.
så så nog om detta nu,åter till att vänt för det gör vi på en vagn som inte har kommit så just nu så får man stå ut men en vagn som är inte i det bästa skicket ,hjulet lossnade men det fixade jag med lite ståltrådoch ett gem jag kännde mig som Macgyver ,Kan vara felstavet men men.det är ju mänskligt att fela har jag hört...och att förlåta är en gåva.

Kan bara säga att den vagn Rasmus kommer att åka i är snygg.cool.het och heter Crescent Classic.




Den är snyggare live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0