Som på räls!

Ja man tänker lite att det som att man väntar på ett tåg som ska ta en till en ny station eller ett nytt mål i ens liv,så frågan är ska man kliva på detta tåg eller vänta på nästa det är frågan.
om man tar som exempel när man hittar en sak som är rea ska man rusa ditt och göra sitt livs kap eller ska man vänta ,man jag kan bara säga att det är lika dant när man väntar i kö när man handlar då inser man att alla har hoppat på rea tåget.
ja ja nog om detta ska avslöja lite om planer som man har får jag ar redan skrivit om singel mammor som har sina tidningar och alla sidor men det finns inget bra ställe för oss som är pappor ,där man få och hitta allt det en pappa kan behöva det vill säga en komplett sida där man som pappa ska hitta samt få hjälp och inte minst stöd med mera.
jag har en idé om hur det ska vara och jag kommer att fullfölja denna idé så håll koll för jag kommer att ge info om hur det går med denna idé,

sen vill jag bara säga att man ska inte ta saker för givt här livet för det försvinna lika snabbt som det kom så vårda det man har.

Jag provade en rätt fräck bil denna helg och jag säger s om min 6åriga  son sa när han såg bilen och orden var WOW vilken fräck bil. och jag kan bara instämma,bilen vi provade var en Nissan Qashqai med en motor på 2,0 liter svart som natten.vill bara säga att Nissan har gjort en bra bensin snål bil för familjen."se filmen"

Sen vill man tacka de som läser detta man skriver en av de som läser är en god vänn som är i ständig rörelse"du vet vem du är " hoppas att vi kan ses i helgen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0