2 veckor och 3 dagar!!!

Det var så länge sen jag bloggade men jag kan alltid skylla på det fina vädret men det går ju inte heller när man är mobil,
bärbardator och bredband som är mobilt så jag kan med dagen teknik blogga var ja vill men det vill jag inte.
Jag har ett liv med och det går inte ut på att sitta och blogga men nu fick jag lust och då skriver ja.
kom på att denna blogg fyller år nästa månad hm hur ska man fira det ?

Jag vet inte men jag gillar han Ernst på TV4 och hur han får den mest otrevliga stuga att bli som ett litet paradis,ochför ett tag sen var man som Ernst man kunde stätt spaden i jorden och känna jord doften och sen hur vinden sveper in över gräst,ett par spadtag till och jag känner hur svetten sakta rinner ner i pannan men i samma stund så ser jag möjligheter i trädgården,
Om man gjorde så så skulle man skapa ett rum i trädgården som skaper harmoni och den där känslan som gör huset,
sen inte tala om att vakna upp och känna den friska luft som fyller mina lungor och sakta så kryper arbetslusten på och då är bara att ta med kafffekoppen och börja skapa.
om ni vill vet så blev det bra.

"Tänka vad man kan se saker med nya ögon bara om man vill se det"

Imorgon är det lördag och då ska man kanske blogga igen men det visar sig ju  imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0