Det räcker nu!!!

Sommarblogg kan man nu skriva,eller vad ska man skriva nu när man är småbarnspappa men jag får göra som Alex Schulman,blogga om mitt liv som pappa och hur det är men min fråga är det någon som kommer att läsa det.
men jag gör ett försök man ska ju testa allt en gång eller hur var det.

Idag var jag och min kära flickvän och Rasmus på shopping tur och det gick bra ,jag fick mata Rasmus engång sen sov han resten av resan,kan de vara att han tycker att redan vid tre månaders ålder att det är tråkigt att var med sina föräldrar eller.
Men detta ska ju vara en "pappablogg" med men jag har nog fel namn eller så skriver ja fel.
men ja ska bättra mig och skriva lite mer hur det är att vara pappa och då en vanlig pappa inte en kändis pappa.
Lite kort vad som har hänt sen Rasmus föddes för det är snart tre månader sen.
Han har redan hunnit träffa Oliva en go tjej som är lite mer än tre veckor,sen har han vuxit ur det kläder som han fick när Rasmus föddes,han har varit uppe i Södertälje och i Onsla hos min syster.
sen har Rasmus bokat in dop och inte minst fått en gudfar oh gudmor.
oj oj vad man hinner med på minder än tre månader.
men jag ska inte glömma jag har två söner var en bllir 7 år i år men han är nu hos sin mamma.
sen vet jag inte om man ska visa bilder på sina barn på nätet för det finns ju så mycket konstigt folk som gillar barn på fel sätt och det är därför jag inte vill lägga ut bilder på mina söner.

Imorgon ska man till Bengtfors för att prova maten inför dopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0