Åter Kö !!!

Har redan bloggat om detta ämne man jag tar upp det igen.men jag blir tött på alla dessa person som tro de vinner tid med att pressas fram när det står eller ligger i kö på vägen,så när ska folk förstå att man inte vinner mer tid på att pressa när man är i kö.
Sen fattar jag inte alla som gillar att åka buss eller spårvagn som finns i denna stan,det tar ju en hel timme att ta sig till Mölndal oh sen får man gå dit man ska ,man det ljusa i detta är att man kan gå ner i vikt.
har man bil så har man det bra men om man tänker efter så kostar det me bil skatt drivmedel och allt som kommer omkring,så det bästa man tänka är att man kommer att få sitt i en kö när man har bil..
Ja ska inte gnälla för det är inte jag.
sen hur ska man ställa sig till lag i hocky när man läser att det sak dra ner när alla andra gör tvärt om men det är ju laget ifrån tokstan,var mer kan man säga.

så slut ord för idag "lev idag imrgon kan vara din sista"

ska försöka att blogga mer nu när man är imellan jobben,sen ska jag ha ett slut ord varje gång eller en rad.
oh snart ska man ut och driving rage oh slå lite boll...





Snart slutar skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0