35 år och ett par dagar..

Ja den 3/10 -09 tog man klivet in i vuxen världen kan man säga,och hur jag tänker är lätt man är bara 5 år kvar till man bir hela 40 år,men det tar vi då.
Jag har varit rätt dålig att blogga men det är så när tiden inte finns sa,mt att man inte har något att skriva om.
så idag så kände jag att det fans att skriva lite i pappablogg,sen har jag tänkt att utveckla detta namn COOLDADDY till något mer än bara en blogg.
Och vad et som jag har in tanken hur det ska utvecklas håller jag hemligt ett tag till men det blir bra när allt är klart.

Så vad har hänt under tiden som ja inte har lagt min tid här,jo det har hänt en del men då är ju fråga om man ska lägga ut allt eller sak jag låta det som vill veta höra av sig eller så berättat jag det när man ses.
Hmm det blev lite inveklat detta men men det får vara så nu.

Ja kan säga som pappa att det går framåt för mina barn och det är intressant att se hur de växer och utvecklas.
Alexander går nu i första klass med läxor och Rasmus sitter själv och blir snart 6 månader det är då man märker att tiden går unnan oh wips så är man 40 och barnen tonåringar...

Som sagt man sitter framför et dator och bloggar sen är man inne på Facebook och leker bonde samt mafia som man lerder..så jag är nog inte riktigt vuxen ännu eller är det så att man har barnasinnet kvar.

Ses snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0