Inlägg 99 snart 100!!!

Jisses vad tiden går när man är tre barns pappa,för det som inte vet så blev jag pappa igen för snart en månad till en underbar dotter med namet Emila.
så nu har man tre barn tre katter hmm undrar om jag är inspererad av ett vist mobilföretag eller så är det något annat vad vet jag.

Att bli pappa igen känns helt underbart och barn är framtiden och att få se hur det växer och gör sina egna misstag ,oh inte minst se att det mår bra och har det det ska ha.

Jag kommer att beskriva som jag gjorde när Rasmus föddes hur det va alltså resan men jag tänker inte börja med tillverknings delen före det vet nog det flesta hur barn blir till annas finns det bra böcker om det.
sen har jag blivt FARBOR oh det var på tiden kan jag säga för jag är redan MORBOR så nu får jag vänta ett par år till man får kalla sig FARFAR oh MORFAR men det det växer så snabbt barnen så vipis så är man det.

Åter till det som är pappor som min pappa som fyllde hela 70 år denna månad inte illa ,man ska nog fråga vad han är mest nöjd med när han nu är hela 70 år,för man ska ju fråga det som vet och har en efarenhet.
oh sen har min kvinnas pappa fyllt år hela 65 år och båda dessa herrar är i sitt esse i hälsa.
så GRATTIS till dessa två och jag vill inte säga men bägge två är ju tre barns pappor så nu är jag med i samma klubb  om det finns någon. 

Hmm ska nog blogga mer men nu vill jag ha kaffe så vi säger på åter sende.

,

Mjölk är livet enligt ARLA... 
MJÖLK ÄR LIVET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0