Göteborg i regn!!!

Sen i måndags har det regnat i denna stan men jag vet att det kommer sol en dag,frågan är bara när kommer den?

Igår gick min älsta son ettan och tar klivet upp till tvåan så man kan säga att tiden går och att jag själv blir äldre,men så länge jag är ung i mitt sinne och vet vad man gör så är det lungt.
det går hår som finns är ett teckan på att man har åldras med värdighet och att man är mer erfaren nu än man vara igår.
För varje dag så blir man ju klokare eller stämmer det inte för jag hörde att man tappar celler i hjärnan när blir gammal och det för klarar en del.
som att man inte hör allt eller att man inte kommer ihåg det man skulle göra.

Sitter och kollar in våran ett åring och hur det går framåt och han lär sig nya saker oh hyss det är rätt många hyss som has storebror lär ut men det är ju det man lärsig av det äldre.

Åter tänker man på Alexanders skolavsluning i igår det öste ner men där står alla glada och lyssnar på barnen som sjunger så vackert.Sen kommer rekton oh hon dra igång ett långt tal om vad som har hänt under läsåret och jag ser att alla barn som står i ösregnet tänker näsr ska hon sluta.

Nu ska jag natta Rasmus  på återsende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0