Söndag idag!!!

Äntligen är det det söndag och en dag närmare nästa dag,Jag vet att många inte ser fram mot måndagar men man får tänka på att det är en dag närmare helgen.

Igår så byggde man "bo" för den nya bebis som kommer om ett par veckor och det blev bra,sängen är uppe och garderober fixade så han eller hon kan ha sina kläder.

Rasmus har redan provat att ligga i sitt syskonssäng och vad man kunde se så fick den godkänt av han,det säger allt.
Det roliga var när jag monterade ihop dessa IKEA garderober så hjälpte Ramus till,Han hade sin lilla hammare och stog och banka och han kollade på skruvar och träpluggar att allt satt,det var kul att se hur liten har blivit stor.
När Rasmus skulle komma så fick jag hjälpa av Alexander med att fixa ihop sakerna,det är kul att se han man har två händiga grabbar oh jag hoppas att det håller isäg men det vet man ju alldrig.
Ja om ett par veckor så blir jag tre barns pappa och farbror det är spännade och se hur det kommer att bli.
tänk att jag ska bli farbror jag är redan morbror hmm är det så att man börjar bli gammal eller är det så att alla andra börja komma underfund med saker och ting.
Jag har snart varit morbor i 12 år och det känns så bra att vara det oh som sagt va är jag med farbror om ett par veckor.

Så det bästa är att vara och Farbror och morbror är att jag ska sträva efter att vara en bra förebild för min syster oh brors barn,för jag vet att det är det är för mina grabbar.
Ja tänk att det är bara veckor kvar och vi får se vad det blir kanse en kille eller en tjej..hmm om det inte blir en tjej så kanse vi prövar igen.

Dagens ord: Stressa mindre och njut mera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0