Kvalserien har börjat!!!

Nu är det dax för mitt lag att komma upp tillbaka i hockyns fina rum där de hör hemma,så kolla in TV4Sport ikväll.
nu har man fattat den nya trend som har skapat och det är att prata med varandra är inte inne utan nu ska man maila till alla om allt  för att ringa är ute eller ringa på en dörr som man gjorde för men men det går ju framåt.
framåt var ordet med ska man inte kunna prata med varandra som folk och lösa problem eller missförstånd som har uppstått.hmmm kanse ska lägga ner detta med att hålla kontakt på vanligt vis med sina när och kära och vänner man kan ju bara skicka ett mail då och då för att kolla av läget sen kan man svara när man känner för det,sen kom jag på att man spar in en del pengar på att göra på detta vis.
man slipper kosnader på telefonsamtal sen slipper man ju ladda mobilen sen kan man säga upp det fasta telet med,oj oj vad pengar ja kommer att tjäna.men om jag är ärlig så vinner jag inget på detta utan förlorar mer om jag skulle följa mitt egna förslag.
men men en vis person sa att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.



Näää nu ska jag sluta blogga och istället kolla på sporten sen maila de som vill.
så lyssna på denna roliga låt för imorgon så dra ett jippo igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0