Födelsdagen 33

Idag är det 33 år sen man såg ljuset i tunnel och kom ut med ett skrik och jag kan säga att min syster inte var glad när vår pappa ringde hem och sa att det blev en pojke, men nu så har hon smält det.

Ja man kan blicka tillbaka så har man gjort rätt mycket på dessa år man har blivit pappa till en son som är den underbarast i världen i mina ögon.

Det finns inget man inte gör för han, jag kan säga att han ska ha det bästa som finns.

Sen vill jag lyfta fram att man ska se möjligheter i det man gör och att man inte ska gräva ner sig.

Igår så var man på Fröken Olsson café och tog en fika med en vän och hennes tjej kompis, Jag kan säga att inte ett öga var torrt inte för att vi satt och var ledsna utanför att vi skrattade så hjärtlig så nästa tårar rann.

Och det är sant att kan man skratta och ha kul så är det betydligt roliga sen satt vi och pratade om mål man har och hur man skulle nå det målet man satt.

Ja vi kom fram till att det finns inga genvägar till att nå målet utan man får slita och inte ge upp när det tar imot.

Nog om detta nu idag är det ju min dag kan man ju säga men det finns nog flera som fyller på samma dag, undrar hur många?

Tittar på klockan som visar 22:01 och om mindre än 2 timmar så börjar min 33 års resa till nästa födelsedag då man blir 34, hm man kanske börjar bli gammal men det finns fördelar att fylla år man får ju presenter oh äta tårta.





image32

"Gott me tårta "

PS: glömm inte kanelbullensdag och jag tror att dom skulle bjuda på en på Ica Maxi!

Kommentarer
Postat av: Zirie

Då kan ju du åka runt till alla Maxi i "stan" och plocka på dig en gäng ;-) bullar alltså.
Grattis igen fast nu i efterskott..

2007-10-04 @ 01:30:39
Postat av: David K

Grattis i efterskott

2007-10-10 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0