Från värme till svensk höst

Jag nu sitter man här och ska skriva vad som hände på en hela veckan det blir inte lätt men ja ska göra mitt bästa, för att ge en blid hur det var.

Flyga ner till ett land som man besöker för första gången är spännande samt att nu var det med jobbet och man hade ingen koll vad som skulle hända.

Men jag landade oh klev på en buss som tog mig till båten som jag skulle åka med oh den buss turen var en tur som jag inte glömmer, det var rally med en buss oh hjärtat var i halsen hela tiden., efter ca en timma så var man framme kliver på denna båt som ligger i hamnen i staden Maramis.

 Oh det första efter man har kommit ombord är att göra stan men det var inte mycket som öppet för det är inte säsong, jag hittade ett ställe oh det var folk där med fina tjejer som dansar oh jag fick veta efter tag att det vara tjejer som fick betalt för att vara där.

Ja och kollegan kom hem sist av alla vi la oss på däck på båten oh bara tittar upp oh ser en stjärnklar natt himmel, de var så vackert. Så det blev att sova ute under himmelen.

Lördag så kastar vi loss och ger oss ut på havet mot en natur hamn oh att sitta bara på en båt oh känna värmen oh se det blåa klara vattnet när man vet vad det är för väder hemma, då kan man inte gnälla och me en kall öl så är det nästan komplett.

Och för att inte tråka ut den som läser denna blogg så kortar jag ner det en hel del.

Jag har badat i lera oh i en varm natur källa samt att man vet nu hur en gris har det i leran

"rätt kul" sen har man gått i raviner vadat i iskallt vatten varit på äventyr i städer man har besökt.

Det har varit så kul med denna resa man har verkligen fått en kick av allt, ja kommer att vinkla in flera gånger när jag skriver för jag har så många minnen att berätta om.

Ja kan avslöja hur man drev med folk hamnade på det mest konstiga klubbar och mött alla typer av folk och kan även säga att min teori om blickar och att le funkar i vilket land som helst.

Men jag kan säga att det hände mer saker när man kom hem men jag vill ligga lite lågt med vad som hände men ja kan avslöja att jag kan vara vaken i mer än 24 timmar.

Sen att jag ska bli bättre på att se signaler oh ja tackar för den andra chansen.

image39image38image37

"Kolla in denna sida för mera bilder samnt video ifrån marmaris "

http://marmaris.org/marmaris_blog/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0