Snart helg.

Ja då var det dags att skrapa rutan på bilen för första gången i år och jag kan nog säga att det än inte den sista heller.

Ja gillar det jobb man har för varje dag ser man hur man kan påverka en annan person att ta ett beslut att lägga ut pengar på det jag erbjuder.

Det är en konst att få en annan att tror på det man har att komma med och man måste vara den däran "Säljaren" som har det dedär lilla extra eller som min Chef sa att man var som en  "Cobra "som hugger när ja får min chans att få hem ordern och sen att man vet att jag har hjälpt till lite att förhindra och göra det lite svårare för den som är på fel sidan av lagen.

Sen att man vinner över en motståndare även om man är lite dyrare men jag vet att jag vinner i längden.

Sen kan jag säga att min teori om att le funkar har testat den du under en hel månad och resultatet av den var att av nästan alla man har bemött med ett leende har i 9 fall av 10 besvarat.

Så le och du få ett tillbaka.

Sen vill jag bara säga att dagarna går så snabbt nu men jag ser fram i mot helgen som kommer för att man ska vara barnvakt och hundvakt på samma gång det ska blir kul att vara det,man får känna på hus livet med en busig vovve sen att man har sällskap gör det inte sämre.

Ja alla är nyfikna på vem sällskapet men den som lever får se och den som läser får ju veta vem.
sen kan jag säga att jag saknar lite värmen i Turkiet.



image41

" Hittar man något man gillar så släpp inte taget om det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0