Vilken dag "Flytet"

Denna dag var helt otrolig man hade flyt på alla plan och den känslan att vara en vinnare en kille med flytet, alla bara log när man kom och jag kan inte släppa en tjej som jobbar på Ica maxi i Högsbo här i Göteborg,

Hon står och lägger upp en massa nya stekpannor till ett super bra pris endas 69 kr rena fyndet men jag var inte där för att köpa en ny stekpanna utan lite basvaror.

Vi pratade en stund och det var som hon viste om min lilla hemlisen som jag har och det är så konstigt att det märks men det gör nog det utan att man inte själv märker det, ja men det nog så när man har en liten hemlis så är man uppe i det blå för att man har den.

Sen vill jag bara säga att inget är omöjligt man ska bara ha fokus oh veta målet och inte ge sig oh tänker man rätt så ser man saker på ett annat sätt, för börjar tänka negativa tankar så går allt fel och då kan man ju lika gärna sätta sig på en stubbe i skogen och bara se allt passera.

Ja gillar inte heller det många gör och det är att var så avis på dom det har eller det går bra för det kan gå bra för alla det gäller bara att våga lite och inte ge upp så lätt samt tro på det man gör.


Sen vill ja säga vad ett samtal kan göra en röst är helt otroligt men ja vet en som kommer att känna sig träffad av dessa rader.


Ja sen vill jag åter spegla att jag tydligen har en förmåga att fastna hos vissa sen att det kan vara svårt att släppa taget är bevisat via mail .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0