Äntligen den 25

Ja då var det dags igen att bli för en kort stund lite rik på denna dag, men det är som sagt bara en kort stund innan jag har börjat betala alla dessa räkningar som har kommit.
men det är bara bita ihop och jobba på ,men jag skulle vilja ha den tim lönen som Göran Person har 100 000 kr för en timmes föredrag.sen är det bara frågan om någon är värd att ha så mycket för en timme med prat.

Ja vet inte vad man skulle säga men dom som har reda bra lyckas på något sätt få det bättre.  varför?
Jag träffade en person idag som gav mig en idé samt hur man skulle kunna skapa en bra möjlighet att tjäna penger, men vad det va han sa låter jag inte avslöja.
sen åter till ett av mina mål som man har satt att nästa år ska det stå enimage25 sådan här som på bilden.




'image26

"Volvo V50 T5 230 hk med Momentum paketet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0