Inget är som att vänta...

Att vänta ger mitt et tålamod som inte finns av denna värd,men jag har redan ett grymt tålamod men träning är alldrig fel.
att vänta i 9 månader på att de ska komma ut så kan jag vänta lite till innnan den nya familje medlemen kommer ut.
ja ja men ja vet att den kommer ut när den vill komma ingen stress här.
denna vecka är påsk som står vid dörren och lång ledighet för alla som jobbar kanske inte alla för det finns vissa som jobbar även vid påsk,och då menar jag inte alla som ska till blåkulla.
just nu sitter man och söker nya utmaningar på jobbsidan och man är inte ensam att söka nytt men ,jag ger inte upp för det löser inga eller inget,jag har mitt driv och det ska ta mig till ett nytt jobb och när jag har hittat det så kommer det att stå här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0