Söndag Kväll!!!

4 timmar kvar på denna dag och Wipeout rullar på tv,Har just avslutat en god middag så jag kan inte klaga utan väntar på efterrätten,jag vet vad det blir men jag kanse inte ska ta något för jag ska tänka på figuren.
men jag kan alltid köra med att " Ja börjar mitt nya liv imorgon" men vilken år säger jag inte, för jag måste själv hitta motivationen och jag kan säga att den har börjat komma.
Hade min syster med familj på besök idag och det var trevligt och deras hund Asta nosade på Rasmus så man kan säga att det var näsa mot nos,man blir impad av Asta hur försiktigt hon var när hon kollade in Rasmus som låg på golvet och funderade nog vad det var för blöt nos som kom.

Specielt
Mätbart
A
R
Tidsbestämt

Hmmm ska nog komma på vad de två sista bokstäverna står för.

Men  jag vill bara säga denna skulla man ha......VOLVO XC60.... Wroooooom 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0