Det går bra nu......

Ja den rubriken säger allt eller inget men jag vet att det går bra och allt flyter på alla plan nu så med andra ord så lever livet.
Sommar och sol står för dörren och allt kul som händer den närmaste tiden,ny tillskott i familjen och bebisdoft och jag är het på arbetsmarknaden kan det bli bättre eller kan det.

Mitt motto är att allt kan bli bättre och mitt mål är att lyckas med det ja lägger min tid på samt att jag ska vara den bästa pappan för min barn och inte minst den bästa man för min fru.

Det ut som att man kommer att gå utbilning i höst och har kollat vad jag kommer att ligga i lön efter utblinden så är det rätt bra,Merparten tjänar 40 000-71 000 kr som är utbildad Key account manager och det är ju mer än bra.

Tänk vad man kan göra med den lönen , jisses en sak är att man blir skuld fri rätt snabbt. :)
vad gör en Key account managers jo den jobbar  mot företagets viktigaste kunder.
lite mer info

Kollar även på hus och det är lika kul varje gång ,jag vill ha ett hus med bra tomt så jag kan få ut mina trädgårds ider och alla andra goa plander man har,för man är en driven person med passion som vill vågar tänka utanför "boxen".

Dagens ledord:

Kreativa personer har förmågan att hitta på saker De finner nya vägar när det behövs och ibland när det inte egentligen behövs.



 


Kommentarer
Postat av: David

Kul att du bloggar igen. Wooo ooo Äntligen fredag!!!

2010-06-11 @ 12:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0