Dagen efter Göteborgsnatten

Klockan är över 16:00 och söndag man gick och la sig för ett par timmar sen,efter en natt i Göteborgs nattliv.
Kvällen började med ett sms ifrån en tjejkompis om att hon ville hitta på något och jag svarade,Vi bestämmde att ta en fika på Eva´s Pale.

Och som vanligt så kom man lite för sent efter att ha jagat parkering på heden men väl framma så gick allt bra, sen var det där med att beställa och kunna besluta sig för vad man vill ha "det finns ju så många godsaker på
Eva´s Pale"

Men man valde en Chai Latte med en smak av jordgubb det gick att dricka men det var inte mer,tiden gick och vi satt länge och samtalde om allt och då när man inte tror det så ringer telefon och det är min vän som är i stan och vill göra stan.
Jag förklar att jag är på Eva´s Pale med en tjejkompis och att vi kan höras senare, och klockan närmar sig tolv slaget och hon ska jobba på Söndag tidig så som en sann gentlaman så följer man med henne till cykelparkeringen där vi skiljs åt i göteborgs natten.

Då kommer nästa sms i från vin kompis som vill göra stan att han är på Bryggeriet oh att jag ska komma dit så med snabba steg så går man dit och ställer sig i Vip kön oh vips så är man inne ,det är alltid lika kul att vara ute och se alla överförfriskade peroner som släpper alla gränser.
Jag hade bilen med mig så det blev bara redbull med is denna kväll men en ska är säker man kan ha sååå kul utan att bli berusad.

Tiden gick snabb titt på mobilen oh ett nytt sms ifrån en tjej som är på Dubliners och jag vill ditt säger ja till mina vänner men då vill till Park Lane först så man dra dit men jag vill ner till Dubliners för att se henne.
Så jag tar mig ner dit och förts kommer man inte in men efter att övertalat vakten så är man inne ,men inne så hittar jag henne inte och då sms ja att ja drar till Prak lane men innan det går iväg så ringer hon.
och vi går tillsammas upp på Avenyn.

Och väl inne så tar vi ett varv runt stället och söker upp baren för en ny redbull med is, oh tiden gick och vips så var det slut på musiken stället sänger kl 05:00 och vi går ut och hamnar på en bänk  lite nedan för Park där sitter vi oh pratar oh då kommer hon med frågan hur många gånger man har spanat in hennes bröst och man svarar ett par gånger. och hon bara små ler.
Vad som hände överlåter jag till er fantasi...kan då avslöja att det blev en kram m.m 



image4
"Park Lane - En av Sveriges hetaste nattklubbar"

www.parklane.se


Kommentarer
Postat av: Micke

Jaha du lillebror, du är ute och svirar omkring runt Avenyn. Tyckte väl att det var bäst att åka till Sthlmsområdet igen... haha! Hoppas att du inte tittade föör djupt ned i urringningen!

2007-08-21 @ 16:13:12
URL: http://www.kaelah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0