Mitt i veckan (Lill Lördag)

Jo det är redan onsdag och denna vecka har snart tagit slut,men det är rätt skönt att dagarna går.
Idag var det en som sa att snart är hösten här och att det är en mörk tid som väntar,då sag jag att det är rätt att vi går mot höst vinter och ett mörker.
men jag är den jag är och ser vad det kan ha för fördelar att det blir mörkt och kalt jo en fördel är nog att man kan täna ljus skapa en stäming som man inte kan göra på sommar,men det går om man försöker.

Sen tänkte man på att hur kommer det sig att när man möter någon för första gången och har trevligt och man byter nummer men sen ebbar det bara ut som tidvattnet.
kanse det är så det inte finns intresse eller så sa det inte "KLICK"
så varför kan man inte var så rak och ärlig att säga saningen till personen ifråga.. nää det gör man man inte man tar det lätt vägen ut med att inte svara på sms eller i telefon när man ringer...är det lite av feghet eller är man rädd för vad det kan bli.

Men men det finns nog värre saker att fundera på än varför man inte får svar på sina sms.
men det hände en sak idag det va nästan som man bara ville ha "Vad då"
Jo man fick syn på en kvinna såg henne på komma gåendes nästan mitt i gatan, och hon gick över mot Shell macken går vidar oh jag kan inte sluta titta efter henne.. det var något med henne.. men vad?
image6  Alla gillar COCA COLA

Kommentarer
Postat av: Micke

Kul och följa dina bravader bro´...

2007-08-23 @ 08:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0