Att Jobba!!!

Ja nu är man hemma efter ett pass på Statoil och det är lika kul varje gång man ställer sig bakom denna kassa och möter alla dessa olika typer av personer,och jag blir liks fudersam på vilken övertalnings förmåga ja har som får folk att köps mer än dom skulle ha köpt man är en grym säljare.
att jobba i backa väcker lite minnen men det är inga dåliga minnen utan rätt goa sådana och det är dom man bevarar,alla undar vad det är för minnen ja har ifrån backa men det kommer förbli min lills hemlis.
ja jobbar extra bara för att nå mitt mål och jag kommer att lyckas under nästa år för jag vet att det krävs hårt jobb slit samt att vara målinriktad och lägga upp del mål som jag har redan gjort.
men jag vill säga tack till min vän David som fixade detta extra jobb , TACK DAVID.
sen vill jag säga att en dag så kommer just Hon i butiken och jag vet att du vet vem ja tänker på.
min egna lilla kram kanpanj går inte så bra men jag håller på ett tag till vem vet jag kanse får en kram så maila mig så får du en kram av mig det är ju för en god sak.

snart fredag oh lön och alla ska julshopa huga det får jag skriva om nästa gång för nu ska jag se på CSI.

kram på er alla där ute...


Kommentarer
Postat av: David K.

Det var så lite så, kul att va kollegor igen. :)

2007-12-22 @ 01:46:11
URL: http://innebandydavid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0