Dagen innan!!!!

23:06 visar klockan och man vet att det är en dag kvar till helgen och sen att fredagen väntar med allt vad det innebär.

Jag kom på att tänka på hur kul att se hur alla stressar en fredag bra för att hinna handla sen öppna en bag in box och sen somna i soffan eller så får man till det med sin gumma eller gubbe och då håller man alla tidningar gränser på att göra det.

Sen att man om man ska gå på allt som står där så skulle man nog inte bli en bättre människa utan jag säger bara att man kan läsa och skapa sig en egen tolkning av det som skrivs.

Man jag kan inte låta bli att nämna detta för jag vet att just du läser vad jag skriver och sen att träffa en med en viss låt det är intressant.

Jag vet inte vad det är men det är tydligen svårt att glömma mig men en sak du veta är at du inte stör i mitt liv.

Sen är det så att man möter en person som är svårt att glömma även om man vill det så går det inte, sen fick jag en tanke att man kanske ångrar sig med det val man gjorde när man hade den där personen i sin närhet eller som missade man signalen att hon var intresserad av än annan, jag man kan nog grubba över detta men jag vet nog att det val man gör då får man ta det som följer det valet man gjorde, det finns ett gammalt ord språk som säger att man inte ska gråta över spilld mjölk och det stämmer så bra.

Jag kan med säga att man alltid kan var efter klok men så länge man lär sig av sina handlingar och det val  samt misstag man gör  så har man blivit lite rikare på ett sätt och det är kunskapen samt lärdomen .

Nu är klockan 23:36 och ja vet att det är lite närmare nu man jag ska ju berätta en positiv sak idag med och det är att man kommer att jobba extra nu på Statoil Backadal och jag gör mitt första passa nu på tisdag .




"Ibland så tar man den lätta vägen och det gör man allt för ofta värför "
"stanna och bit ihop samt våga går på känslan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0