Länge sen sist.

Det var ett tag sen man skrev här, men det är så att det har varit lite att göra så bloggen har fått ta lite stryk.

Jag ska nog börja med att skriva om fredagen när man åkte upp till brorsan 40 års praty, samt hur helgen som var..

Det var så att min bror hade fyllt och då blev det fest på lördagen men det kommer jag till sen förts till dagen innan.

Att resa ca 48 mil med en liten kille som fyller fem år och få frågan när är vi framme mer än 20 gånger innan man har åkt ännu två mil då är det bra med tålamod samt att det finns portabla dvd spelare som kan vissa filmer som han gillar.

Jag tror det blev tre filmer som han såg på vägen upp och på vägen upp stannade man till i Lidköping för att hälsa på huvudkontoret samt att där blev jag lite överraskad, när jag fick mot ta mitt diplom som "Månadens Säljare" inte illa. Sen blev det ett stopp på max för att äta sen vidare upp mot södertälje och vid skylten Södertälje så gjorde jag som jag alltid gör.

Tutar till och små ler.

Stannar på Max för att äta sen vidare upp mot stan.

Kommer upp och överraskar föräldrarna att son var med, det är kul att kunna göra det oväntade.

Lördag kom och det var fest i luften och man tittade på klockan tills det var dags att ladda upp för den grymma fest min bror skulle ha.

Det var full rulle och party med musik från förr men det var bra grejer.så man satt men kall öl och sällskap i handen och livet lekte.

Det var kul att se alla killar igen och hur alla är sig lika, jag även om tiden går så ser folk ut som förr.

Nää ska sluta nu men kommer att skriva mer kanske lite senare idag.

Och som sagt ska man nog se en lösning på problem och inte skapa ett problem.




" En grym bra låt oh jag vet en som känner sig träffad oh om du är den personen så maila mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0