Dagen innan..

Ja nu är det inte många timmar kvar tills man sitter på ett plan som tar en till värmen och till en liten semester på en båt som ska göra strandhugg lite här och där.

Denna dag har varit bra man har slagit en motståndare och sen förlorade man i nästa rond, jag mitt jobb är lite som att kliva in i en ring och möta en motståndare och med inställningen att vinna ronden.

När jag har vunnit ronden så är det bara in i nästa och bevisa att det man har är det bästa, för kunden

Det som saknas i ringen är den lätt kläda kvinna som talar om vilken rond de är, men man kan inte få allt.

Ja men kan säga att man går roder varje dag och det kanske inte är i jobbet utan i det vardagliga som man gör för alla vill ju vinna ju och var först i kön om det är rea eller om man har lite bråttom i kön, jag tror många kan känna igen sig att om man står i mat kön eller bolagets långa kö på en fredag är man först är stressad oh tittar på klockan, så det jag vill säga varför kan man inte vara i tid eller bara tänka att man inte kan påverka att kön går sakta så varför inte göra det bästa av det när man ändå står där.

Nu kommer det att dröja innan skriver men om jag har möjligheter så kommer man göra avtryck i min blogg.

sen kommer man att lägga upp lite nice bilder ifrån resan.


Hur många åt en bulle idag bara för att det var dennas dag?


image33


image34


På återsende!!!


Kommentarer
Postat av: Zirie

1: Ja livet är i många ronder, helt klart.
2: Ja jag har nummer 13 på min kölapp, hela tiden. Det går i den takt det går tror jag . :-)
3: Jag åt bulle bara för att det var dagen det var, dvs Kanelbullens dag. Vi fick nämligen i Bamba och då var det inte bara barnen som fick.
Gott.
I övrigt ha en bra tripp till solen och hoppas du/ ni kan koppla av så ni vinner långt många fler ronder när ni väl är hemkomna. :-)
Go go go....
Zirie

2007-10-05 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0