3 veckor kvar till ny månad.

Lördag kväll och Sverige spelar på tv men det är inte allt som har spelats idag,

Har varit lite coach för min kollegas innebandylag som har spelat ett par grymma matcher som dom nästan vann, men en av dom vann dom och deras sista var spännande i början men det andra laget hade flera man att byta med mot det lag som man vara lite coach men dom grabbarna som vara i laget gjorde en kanon matcher likt att dom kämpade på in i det sista, det var lite "HOKA Hi" på killarna.


Jag hade med mig min systerson och efter matchen åkte vi hem till min syster och där blev det god mat och mycket bus med deras hund "ASTA"

Som är en 13 veckor eurasier och den hunden har en hälig personlighet, så full av bus och glädje som den hund har får man leta efter man blir glad att bara se den lilla hunden som ser ut som en kram go nalle.




image15


Sen kom man på att tänka att om en månad så ligger man på en båt i Medelhavets varma vatten och bara njuter av det goa.. hmmm  kanske med en kall öl i handen och bara blicka ut över vågorna.


image13


Sen om naket hångel är att vara otrogen så är det, naken hångel är att prova gräset på andra sidan.

För i nästan alla lägen så leder hångel till sex och ska man ha naken hångel med någon så ha det med den person som du är lyckligt kär i för då blir det bäst.

Att var otrogen i mina ögon är dödssynd som jag aldrig skulle förlåta oavsett vem man är tillsammans med för en gång är ingen gång.


Men en ska är säker oh det att jakten går vidare på det alla söker, vad är det vi alla söker i livet ?

Ps. Var den klippa ligger kommer..:)


Kommentarer
Postat av: Zirie

Vart är klippan? Du kan inte lämna oss helt ovetande....
vi väntar... :-)
*k*
~Z

2007-09-11 @ 00:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0