Det blir inte alltid som

Denna helg blev inte som det var tänkt vill jag säga.

När ja planer att göra saker en helg så håller man det fullt ut men denna helg så sprack planen redan i fredags ,man kan inte påverka det som händer där man själv är inte inblandad och orsak till att det inte gick rätt väg.

Ja säger bara att det är lite ödet som styr och karma som spelar in i vardagliga livet, har man upptäckt.

Jag kan bara säga att det är bara att blicka framåt och hoppas att man får en ny chans en ny helg då ödet är mer på min sida.

Nog om detta nu är det snart måndag igen och kommande vecka blir spännande oh redan är nästa helg bokad med att min bror kommer ner ifrån Södertälje.

Inte bara det man ska åter se min kära son igen och det är alltid lika intressant att hämta han efter en veckas frånvaro.

Allt vad han har att berätta och det första han alltid frågar när man hämtar han är när ska vi åka ner till Mimmi,så vi får se imorgon hur lång tid det tar innan den frågan kommer.

Sen idag har man varit ute i de fina höst väder som har varit,blev en runda runt Delsjön.



image23

"en vacker bild tagen idag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0