Ett hörn väcker minnen!

Ja måste bara säga att det är kul att minnas saker,som idag när jag och sonen var hemma hos min goda vän som man har känt i snart 10 år.

Ja min goda vän hon fick sig ett riktigt gott skratt idag men hon är van när det kommer till mig.

Ja var allvarig när vi står i vardagsrummet och hon kopplade inte på en gång men när hon gjorde det så vek hon sig dubbel av skratt.

Jag ska berätta vad det var jo det var en händelse som hände hemma hos henne för ett par år sen vad det var säger jag inte med tanke på vad det kan bli för frågor.

Men jag kan avslöja att det handlar om ett hörn och ett par meter ut och det innehåller något man ska fråga en kvinna en gång.

Vissa kan fatta vad det gäller men det roliga i detta är att det är kul att väcka minnen till liv och få ett gott skratt av de. Och det gäller de roliga minnen man har.


Sen kan man inte mer nämna en spergel en viss frisör som råkar vara singel och kusin till min bästa vän.

Ja det som är intressant är att se hur mina vänner har singelvänner eller kusiner som man skulle kunna bli typ ihop satt me.

Men det är nog så att man kanske kollar för långt efter att hitta henne, så man ska nog titta lite närmare och vem vet hon kanske står där.


Jag sen vill man bara säga att det är intressant när man slår lite spiken på huvudet att man träffar rätt, med det man mailar och vad händer om man träffar rätt jo det kan göra ont men det blev tyst.

Så man kan ju tolka på många sätt men om du som känner dig träffad av mitt mail så är det lugnt att det kom inget svar.

Men om jag hade fel så snälla maila mig


.

i1208867_10569_4.gif
 
"Det finns ingen bättre spegel än en god vän."

"Vänskap är en planta, som kräver flitig bevattning."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0