Fredag kväll

Ja då var en vecka till klar och det är helg igen.
det är så kul med det som hände idag när man var på Mac dolnals på Kungsgatan i göteborg.
jag var skulle gå igenom stället och lite längre in sitter två tjejer som dricker kaffe och pratar,jag går förbi och möter hennes blick och jag smår ler när man ser att hon besvarar blicken.
jag köper mitt kaffe som som smakar som det gör när man köper det på Mac dolnals ingen hitt med andra ord.
jag går tillbaka och vad händer jo hon säger hej och bara leer samtidigt frågar hennes kompis om hon kände mig men hon svar nej,och nu kommer det roliga i allt detta är hennes svar till kompisen.
 "Jag hoppas att jag möter han igen"
 
En av min bästa tjejkopis skrev detta när vi igår pratade på msn.


 "Skulle jag tvingas välja mellan en ny karl och bli av med dig så hade jag nog förblivit singel"



Sen har det inte kommit något svar ifrån "Spöket",kanse man hade rätt sen om du läser detta så väntar man.

Hmm man missade Fredags låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0