Vänskap

Jag kan bara säga vilken känsla att få jobba och det går bra att göra det, då är det kul att jobba med det man gör.

Sen vill jag åter igen säga att det funkar att bara le likt möta en blick och det gjorde man i dag vid Redbergsplatsens innan man skulle in på kundbesök.

Och tack vare att hon log tillbaka så fick man en underbar känsla, jag tror alla vet vad man talar om det är den då man känner sig lite mer självsäker och man sträcker på sig lite .

Tänk om man kunde stoppa den känslan i en burk och bara öppna den när man bäst behöver den.

Jag kan bara säga att det kommer bli en flopp för det räcker med att hitta ett par ögon att möta oh le så får man känslan alldeles gratis.

Sen vill jag säga att vänskap är något man ska vara rädd och man ska nog titta över ibland vilka vänner man har, för det finns vänner som inte man får tag i eller pratar med varför ska man vara vän med dom?

Sen finns vänner som alltid finns där och dom gör nästan allt för än man kan ringa dom mitt i natten när man kanske sitter där och behöver någon att bara prata med, när man har det jobbigt.

Eller det kan vara så enkelt att bara lyfta luren och ring för att kolla hur sin vän mår.

Jag har vänner som finns där sen har jag vänner som man inte hör ett ljud ifrån kanske dags att ringa och se hur dom har det.

Men är det vart att lägga den tiden på att ringa men andra sida så ska man inte vara sämre än någon annan ,så varför inte gör det bättre med att ring och kanske gör man någon glad på köpet.

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0