Man lever ....

Min tystnad har varit som ett eko i en grott som inte ser dagen ljus,hmm nä så illa är det inte men när man jobbar nästan hela dygnet och går på hög var så är det lätt att saker tar stryk men det får man ta om man ska ligga på topp samt komma någon stans .
så vart är det jag vill komma jo det är ju framåt i livet och kunna utveckals som person så jag som idag har tagit ett kliv framåt och tänkt lite och det roliga i det hela är att jag vet att jag tänker rätt samt sliter varje dag för att det ska bli bättre i mitt liv.
sen nu är det mest tjat om vad man ska göra på sin semester och som jag svara alla det är att man ska bara njuta av friden och kanse tystnaden swen stressa av.
men jag är ju inte en som stressar så vad ska jag göra på min semester ??????
och sen har jag märkt att man har vänner som finns där i alla väder och det är jag glad för för vad skulle man vara utan alla dessa goa vänner som finns i min närvaro.
men men ska inte skriva mer idag men kanse imorgon så finns det nya spännade rader att läsa i min blogg...

 


"Texten är grym hon är inte fel så hur svårt kan de va"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0