Första raden på 08

Ja då var 2007 över och redan ett par dagar har gått på det nya året.

Och då var det dags att blicka tillbaka en bit för man vill ju inte vara sentimental och så, för jag vill se framåt och inte tillbaka men jag tar med mig det bästa ifrån år 2007 och jag kan göra listan både lång eller väldigt kort det är helt upp till mig hur mycket jag vill avslöja men alla som känner mig vet att man är som en bok lätt läst men har vissa sidor som är lite svåra men det är så med alla böcker.

Så vad det med det förra året då jo man fick fast jobb sen träffade man nya vänner sen en del nya kvinnor var en som är med in i det nya året.

Plus att man börja jobb extra på Statoil och på så sett kan jag tjäna pengar och få ordning på saker samt inte behöva tänka på varje liten krona så man hoppas att man har lite tur nu på onsdag på lotto 110 miljoner i potten men att vinna så mycket skulle kanske inte göra en lyckligare för det viktigaste är att jag mår bra samt att grabben får vara frisk och må bra och man kan ju säga att det blir rätt lättare med 110 miljoner på kontot.

Men vad ska man köpa eller skulle man tro när svenska spel ringer och berättar man skulle tro att det var ett skämt men det kan ju hända men om det skulle hända så lovar jag att hålla det hemligt så länge det går.    

Jag man ska gör sätta mål detta år med och det är att bli en bättre säljare samt att återta kontakter med vänner som man inte har hört av på ett tag, jag får ta steget hm att tag stega det ska man göra men som jag har märkt så står man i kö tame tusan var man ska göra och jag undrar hur många som har stress symtom tack vara allt detta jagande som alla gör. Jag vet hur det var bara att jobba på julafton hur stressen bara lyste i alla ögon.. varför ska man stressa ?

Jag vet med att jag har varit dålig på att skriva men det är mycket jobb just nu men jag vet att jag har trogna läsare som väntar på det man skriver, så jag vill säga tack  för att ni läser.


Hmm ska skriva imorgon med och då om en rolig grej...


PS Nu går det att köpa SEMLOR !!!!!!!!!!!!!!!!!




" Tänk vad katter kan göra för att man ska vakna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0