Snart fyller bloggen år!!

Snart när dagen med datumet 17/08 då fyller år och då har man bloggat i hele två år,tänk vad tiden går.
Jag återkommer hur bloggen ska fira för dagen har ju int kommit.
Dax att börja inse att det börjar ljusna men det går ju mot hösten och med detta är sommaren över och man får ta fram vintersakerna och förbereda sig på att skrapa rutorna på bilen och det blir halt,men men det blir och kommer en ny sommar.
Man ska alltid se framåt inte bakåt för det som har varit har varit och det som kommer är nytt och även det blir gammalt när man har gjort det.

Kollade idag på TV4 och vem var inte i rutan utan min favorit ERNST med nya roliga saker som man kan bygga,sen det är lika roligt varje gång hur han kan få till det med ord.
Han kan verklig få ett bord att bli som en läcker kvinna  för det är ju Ernst vi talar om.
Jag har bloggat om hur jag var lite Ernst och det var jag idag igen man letade fram tumstocken och jag började förklara för min andra hälft,men hon såg ut som fattde vad menade så nu är det dax inte idag men en dag så ska man ge sig ut och hitta sin hylla.
på denna hylla ska jag ställa modeller som jag ska bygga och med detta så rundar jag av för att avnjuta en hemgjord pizza och jag känner redan armom ifån köket, Nu sa man en Ernst.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0