Vad händer!!!

Ja det är frågan jag ställer mig när jag ser mitt lag SÖDERTÄLJE SK åter igen gå imot en säker plats i kval serien,var ska man hålla kvar på ett lag som inte spelar som ett lag ska göra sen är åter frågan varför detta lag inte vinner när dom spelar.men nog om detta nu lite roligt men samtidigt som man ska tänka lite på vissa saker som händer runt i ens liv.
ta som när man tänker på en viss bil som man vill ha och då börjar man se denna bil var en man går så ser man denna otroliga vackra bil och man bara ser sig själv i en sådan bil.
ja kan bara tänka på vad man fick lära sig på en kurs och det var att om man kan tänka rätt så ställer sig hjäran in sig på detta att se just denna bil sammt att man tänker sig att en dag så kommer man att själv köra den.allt sitter i hur man tänker och det gäller allt vad man gör.
Tänker man det inte går så går det inte men jag tänker på att det går sammt att inget är omöjligt man ska tänka rätt och då kommer jag att bli en framgångsrik man som kan då uppfylla drömmar.



"Kunde inte låta bli denna är sååååå läcker"



"Volvo R design läcker ett bra jobb av Volvo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0