Skolavslutning idag !

Idag var det dax för min 6 åriga son att gå ut förskolan och ut i sommarlov,men vilken start det blev det var regn och blåste kallt men det ska ju vara sådant väder när man går ut.
men det kan oxå bero på att man fick möta sitt Ex igen och det var som det var en kall dag på ett varmt ställe som inte är värt att nämna här.
men det är lika kul varje gång man möter henne och ser hur hur håller på man får sig ett gott skratt.
Åter till avslutningen som jag tycker kunde ha varit bättre planerat men jag ska inte kräva så mycket av en skola och det kan alltid bli bättre nästa gång.
Jag kan säga att det var lite udda att äta glass och jordgubbar kl 09:00 men det var en god frukost sen fick man höra skönsjungade barn som ville gå ut på sitt sommarlov.
Ja man minns sina egna sommar lov  och hur kul det va och hur skönt att skolan var över men nu ser man fram imot semmester och efter det så orkar många inte jobba.
Eu valet är över och nu efteråt så ska jag göra ett eget parti som vill komma ner till Eu högborg och det är mest för att tjäna pengar och sitta och lämmna några förslag.varför kommer alla fråga ,jo det är enkelt man får ca 80 000 kr plus omkostadsersättning på ca 90 000 kr. så det säger ju allt.
så nästa val då kommer Cooldaddys partiet finns och partiet kärnfråga kommer att bli höjda barnbidrag och bättre mat till barn som går på dagis och skola.

Ses snart...dagens ord  " alla kan bara om man vill "

Kommentarer
Postat av: David

Låter som en bra plan du har min röst, hehe

2009-06-16 @ 14:08:06
URL: http://innebandydavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0