3 Maj...13 dagar kvar!!

Idag är det om jag har räknat rätt 13 dagar kvar tills 53700 löpare ska ställa sig vid startlinjen i det berömda GÖTEBORGS VARVET på 21 Km ,jag undara hur många kommer att starta,jag vet att jag inte kommer att starta detta år men jag känner andra som tappert kommer ta sig runt denna bana på 21 km, så min fråga är för vem springar man för nummer ett är det för att jag ska kunna säga att jag har gjort det och vissa upp den lilla medaljen för alla sammt man kan tryspringer och trycka lite på alla andra som inte har gjort det,men kanse väntar.
eller springer jag på min egen självkänsla och hade detta varv som ett delmål i livet sen kanse man springer Stockholm Maraton.eller kan de vara så att man har slagit vad att göra det,men oavsätt så ska man göra det först och främst för sin egen skull,man ska inte falla för tycket eller böhöva tränna som en idiot för att bevisa något,ja kan ha fel men sammtigt rätt vem vet.

Äntligen har Rasmus nya och så efterlängtade vagn kommit men det fattas ett parasol så är den komplett.
kan bara säga att Rasmus är mer en nöjd att åka och sova i denna vagn.Jag kan inte helle sticka under stolen att den är sååååååååå snygg....måste ses och jag kan rekomendera den.jag ger den fem plus.

Ja kan inte låta bli men en dag hoppas jag att det står en sådan bil på parkeringen. Wroooom wrooooom...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0