Dagen D eller!!!

Idag var det dax för en folkfest av dess like,hela stan kokade av vilja och smärta och stress,jag var inte inne denna gång för pasade på att åka och shopa en hel bal toapapper,för jag fick låna brosan saab 95 Aero med en liten extra knapp som ner tryckt får andra bilar att nästan stå stilla,lite info om denna bil svart som natten med vinge och läderklädser,rätt nice.jag håll på att glömma den har sollucka som är coolt.
men jag kan säga att saab är inte riktigt min typ av bil även om dom gör rätt snygga bilar,ja är mer för volvo och nissan och inte minst en mustang som är en grym bil.
Jag undar hur många som idag inte fullgjorde varvet och hur många har redan anmält sig till nästa ?
som tur kan man få svar redan ikväll om man inteär för upptagen av det andra spektaklet.
det jag pratar om startar kl 21:00 ikväll där sverige ska bekänna färg och går allt rätt väg så är Globen redan bokad.
inte av mig utav av han björkman.
sen kan man inte undvika att säga att tiden går snabbare än man tror för nu redan är Rasmus 6 veckor och sen har Alexander tappat två tänder,när detta sker det är då man ser att man inte blir yngre och att tiden går fort.
Jag höll på att glömma igår fick man träffa kvinnan som har fångat min brors hjärta,det var trevligt och Rasmus la in en stöt på henne med än gång och det kan man säga att det är ett bra betyg på hans farbors nya kärlek.
sen ack inte glömma Alexanders go komentar "Skaffa fler tjejer så får du flera barn" som min bror fick.
Ja hoppas att vi ses snart igen alltid lika trevligt.

ska blogga imorgon me så titta in då...för nu ska jag slappa och ta en kallt glas mjölk.
men jag kan inte fårstå mitt lag SSK vad de håller på med.. läs imorgon...

Kommentarer
Postat av: Storebror

Tack bror för att vi fick ses igen! Det är härligt att få träffa dina grabbar och din sambo! Kul att du gillar bilen...den är skoj! ..och SAAB är BÄST!!!

2009-05-18 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0